Vill ha ett ASS

Publicerat: 2010-01-15 kl. 09:54:51
Uppdateringen är grym jag vet. Det är för att jag är en sån otroligt spännnde och intressant person.
Men jag gör nada. Enligt mig iaf. Visst en utgång här och en bio där, lite pussar med D och en sväng till nån billig affär inte mycket met. Behöver äventyr. Lien och Buws kom hit på äventyr nu sa jag!

Nästa vecka ska mina pengar komma från CSN iaf då blir det Bally Fitness Club finallyyy! Dgs att få tillbaka den lilla stjärt jag någonsin haft. Jag känner mig som den där 60åriga gubben som Samantha (Sex and the city) ska ha sex med när hon får se hans hängiga slapprumpa springer hon därifrån. Jag har ju gått ned i både muskler och fett. Finns inget kvar av mig.

I helgen ska jag iaf på Polinas födelsedagsfest. Finns det tårsta så är Wanda där...Och jag som redan ätit 4 st marabou mjölkchoklad King Size 250g på 3 veckor. Förrådet är slut och jag måste tillbaka till Ikea.

Det där med bilder ja....min kamera e kass. Skyller på det.

Men det blir ju så mycket mer effekt när man leker med färgerna. Eller?





Kommentarer
Astrid säger:

Haha Wanda... bra bild! Har väntat länge på en uppdatering :) Gymmet får du ta här hemma med mig.

2010-01-15 | 16:01:38
Shiirii säger:

Det var Carrie :P

2010-01-18 | 09:37:37
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback