Det händer grejer i Chelsea

Publicerat: 2010-01-20 kl. 05:05:24

Lite sjuka saker jag sett och hört på senaste...

Uteliggare satt och runkade mitt på gatan. Mmm mysigt det måste varit :)

Grannen i rummet bredvid antingen hade sex eller hade det väldigt trevligt med sig själv för det ljuden lät som en blandning av tillfredställelse och när man sitter och trycker nr 2 på toan. Stänga fönstret kan vara ett alternativ.

Ett par som bor två åningar upp har galet mycket bråk. Eller det verkar vara kvinnan som skriker och tjafsar varje dag timmar i sträck.

" You're just a piece of shit"
"You really think you can do that to me"
"Is that they way you fold the laundry"
"You're useless"

Lite utdrag på det jag hört. Men för två dagar sedan kl 13 så vaknar både jag och D med ett ryck. Ordentliga duns i trappan. Skrik. Slag. Tror nån ramlade nerför trappan. Jag säger direkt Oh shit, now the dude just had enough. Och D flyger upp och klär på sig o går upp och kollar för det värsta han vet är killar som slår tjejer. Då hade allt hunnit bli tyst. Nån av dem hann sticka.

Evelina som bor i rummet bredvid deras tror att kvinnan tagit dit någon för att slå honom och att han har snott 2000 dollar av henne. Nu har det iaf varit tyst i 2 dagar men jag väntar nyfiket på fortsättningen haha.

Kommentarer
Astrid säger:

Dags och komma hem till ett eget rum, egen toalett och lugn miljö :)

2010-01-21 | 07:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback