Usch

Publicerat: 2009-10-24 kl. 20:15:54
Usch jag var så irriterad igår. Mycket kan jag bara rycka på axlarna åt. Vilket ofta gör människor irrterade på mig
istället. Men igår på jobbet efter jag stängt på nedervåningen och skall gå upp med kassan så kommer två brudar ner. Nissen frågar "vart ska ni? Det är stängt här!" Deras svar "Vi ska hämta våra jackor, vi har gömt dem där inne" Och pekar på ett av våra förråd där vi har läsk m.m. Jag blir så sjuuukt irriterad o fräser nåt om att de är dumma i huvudet. Jag går upp för trappan o möter en snubbe med backslick och skjorta. "Det är stängt här" säger jag. "aaaah jag ska bara hämta min jacka"


Det bara brister jag haaaaaaaaatar snååååååååååååla mäniskor!!!!!

Jag börjar bara fräsa på om att de är äckligt snåla och ska stanna hemma om de inte kan betala 20kr för garderob. Jävla dumhuvuden. O de står bara o tittar dumt. Fattar typ inte vad problemet är!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback