Pirrigt värre

Publicerat: 2009-10-29 kl. 01:11:35
Jag har blivit en sån tjej...Verkligen en flick flicka. Ägde inte ens ett enda par klackar för bara några år sen. Eller näää det går nog inte att säga flick flicka....kommer alltid vara den som föredrar baggy jeans en top och ett par sneakers. Men jag har i alla fall lärt mig att klä upp mig liiite. Klänningar är iofs fortfarande lite svårt.

Och sport bh:ar is the shieeet. Nike har en modell som jag löövar. Snygga färger också.



Rosa och blå är införskaffade.

Imorn.

Skandiabanken
Handelsbanken
Hämta skor hos skormakare
Köpa mass kuvert så Sofia kan skicka vidare min post
Hämta post
Åk till shurgard och sälja soffan. Finally.


Pirr pirr snart är jag GONE!

Kommentarer
Astrid säger:

Usch ja - snart lämnar du Sverige! Kommer o sakna dig!

2009-10-29 | 09:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback