Massa strunt....

Publicerat: 2009-10-15 kl. 00:37:17
I'm boring.

Jag bloggar nada. Random blogg om helt random saker.

Jag och Jenny var ute i fredags. Första gången jag var ute i Sthlm på 6 månader. En sväng förbi på jobbet först sen testade vi Le Bon Palais....Mycket suspekt lokal. Helt nyrenoverad men....aa inte helt ok enligt min smak. Sen gick vi till solidaritet. Kul att säga hej till folk kanske men uttöver det. Ne. Avlutning med pasta på 7-eleven Snaps och 7-eleven var klart höjdpunkterna.

Jag är också ägare av en tnd mindre. Resultatet av att få hål i en visdomstand. Hade gärna behållt den faktiskt. Hur ska jag nu äta mina rediga köttbitar??

NY November 1st - April 28th

Here we go!

Kommentarer
Belle säger:

Jaa men alltid sa ju! Ingen som kommenterar, jag gor samma sak sjalv nar jag laser andras bloggar - for det mesta iaf! Nar aker du till NY?

2009-10-15 | 02:32:26
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback