Knark???

Publicerat: 2009-10-30 kl. 01:14:54
Vilka jävla dumhuvuden de är...jag säger "de" för jag vet inte direkt vem det är som håller i det. Visst staten kanske?

Krogar mot knark


De hade en så kallad kampanj förra helgen för att visa människor vad de jobbar med och vill motverka knark på klubbarna.

Visst absolut. Jobba mot det, jag föredrar att folk inte är höga på cola eller vad fan det nu använder. De tryckte upp små visitkort med texten "Här är det inte ok att knarka", minttabletter och nyckelkedjor. Vad fan har det för verkan???

Här ta en nyckelkedja, sluta knarka!

Lägg ner mer pengar på mer poliser på krogen som identifierar dem lättare och haffar dem. Så kanske folk till slut blir lite skraja för att åka fast och sitter hemma och knarkar på istället fan vet jag. Men slösa bort förnodligen våra skattepengar på godis och nyckelkedjor??

Bra jobbat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback