ZZZZzzzzzz

Publicerat: 2009-11-08 kl. 05:16:26
Jag är helt död...hur kan man bli så trött av att inte göra någonting egentligen.
Hade egentligen tänkt att ligga i sängen hela dagen men Ds bästa kompis Nigel från Jersey var inne i stan så vi mötte upp dem i Bryant Park. Tänkte åka lite skridskor men Nigels lilla dotter hade inte tillräckligt stora fötter och såklart att det var lång kö så vi stack ner till Chinatown istället och knallade runt där. Finns ju så mkt bra billiga grejer men nepp. Ingen shopping för mig. Efter att ha haft kurrandes magar i flera timmar så gick vi till en vietnamesisk restaurang med Nigel, hans mamma, hans fru och en annan tjej. Första gången jag år vietnamesiskt väldigt likt kina mat såklart men jag tror faktiskt att kina e bättre!

Igår var jag och Marisa ute och var coola och clubbade...diskotek!

Marisa efter 2 ½ drink: Oh my God Wanda I'm so drunk!

Var inte direkt en kul kväll. Marquee. Inte mitt favorit ställe. Jag vill ju till mitt gamla häng o träffa alla  men nu har det stället stängt och alla splittrats. Snyft.

Amy firar sin födelsedag idag istället och ska till Greenhouse which I like A LOT! Men är det värt det?

Jag är t tt t trrröööött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback