Thanksgiving i Jersey

Publicerat: 2009-11-27 kl. 08:19:58

Jag överlevde. Ds föräldrar är jätteroliga och lätta att prata med. Puh för mig. Vi sov 2 timmar natten innan och kl 09 tog vi bussen från Port Authority. Ligger jätte nära oss. Upplockade vid busshållplatsen av Bryan en av hans bröder och frugan Gabriela. Grabbarna skulle iväg och spela fotball så jag stannade med Gabriela och vi beger oss mot hans föräldrars hus. Man kunde känna sig fett avslappnad väldigt fort. Ingen press här inte. Fick till och med höra att de uppskattade mig ärlighet. Sjukt skönt :P

Den familjen har verkligen en helt annan jargong än vad jag är van vid. Väldigt högljutt och skämten tar aldrig slut.

Fick en bankande huvudvärk efter ett tag, trodde det berodde på att jag inte fått i mig så mycket mat men den höll tyvärr i sig hela kvällen.

Jag & Gabriela som kommer från Uruguy



D och lilla Marcus



Ds yngre syster Shana & hennes man Will



The superstars :P



The beauty and the beast, which one is which?


Kommentarer
Astrid säger:

Roliga bilder! Bra att du hade kul och att ni kom överens..haha - vet gör inte det när det gäller min dotter ;)

2009-11-28 | 20:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback