Laundromat & Ikea

Publicerat: 2009-11-12 kl. 22:20:10
Vi investerar finally i en säng. Inte enbart för bekvämlighets skull faktiskt. En 140cm istället för 100cm. Har varit ganska tajt ja.....men myys. Vi hade galet mycket bedbugs ( ja, äckligt) och det var bara jag som blev biten. Så nasty, en dag hade jag hela 51 röda prickar. De satt och gömde sig i sprickor i den gamla träsängen. Allt är nu nedsprutat med nåt medel och träsängen borta. Hoppas på det bästa men de kan tydligen vara jävligt svåra att bli av med.

Så Ikeas köttbullar var ju en besvikelse. Smakade inte alls gott. Vill ha goo gräddsås och saftiga köttisar.

Köpte iaf lite julmust och Singoalla kakor :)


Jag är lite paranoid så jag vägrar att lämna tvätten när jag är på "tvättstugan". Folk kan ju sno vad som helst.
Så här sitter jag och väntar. Utan något att sysselsätta mig med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback