Fyllemat

Publicerat: 2009-11-22 kl. 10:34:18
Bra fyllemat dvs.

Denna havregrynsgröt som är portionsförpackat är sjuukt god. Mcdonalds släng dig i väggen. 30 sekunder i micron och jag får njuta. Många smaker finns det såklart men min favorit är Raisins and spice. Godis!!



Greenhouse i afton igen. Var först menat M2 med Linda, sen i sista sekund ändrade de dig och skulle till TenJune. När jag är på väg att möta henne så messade Anna att hon är på Green. Det lät mer lockande.

Visst är Anna bra på att ta kort!???




Köpte en Mimmi Pigg top som fick invigas.




Mmm ska nog hitta en bättre fotograf. Eller skippa fota mig själv helt enkelt. Guds Budskap kanske.

Jag testade lösögonfransar för första gången idag. Gick sådär. Svårt att få dit dem plus att jag valde ett par som jag tyckte var väldigt neutrala men icke. De syntes ordentligt så jag fick klippa till dem.

Skippade mascaran. Skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback