Framme

Publicerat: 2009-11-03 kl. 23:45:53
I söndags landade jag på Newarks flygplats. Usch hittils så var det den värsta resan. Kanske inte så illa som det låter men det tog verkligen 9 timmar. Oftast tar det bara 8½ på dit vägen och 7½ på hemvägen med SAS. Och så hade jag en man som satt bredvid mig som inte sa ett enda ord. Inte för att jag vill konversera med honom men man kan ändå grymta nåt åtminnstone om man säger ursäkta där är min plats eller ursäkta jag måste förbi. Reste mig upp en enda gång under hela flyget för snubben med sjukt dålig andedräkt satt och snarka och nästan hamnade på min plats. Inträngd i ett hörn var jag.

Iaf....väl framme så tyckte tullen att det var väldigt misstänksamt att jag skulle stanna så länge så det blev att få gå in i Secondary customs eller vad det nu hette. Där blev man uppläxad.

Nu är det dags att ta igen förlorad tid med både pojkvän och vänner och jag som e lite halvt lat när det gäller att bege sig ut och träffa folk så blir det mkt när man får mess varje dag när de frågar när vi ska ses. Dela upp det till två per vecka eller nåt :)

Alla ärenden och praktiska saker ska uträttas först.

Skaffa sneakers

Gå till Salvation Army
Immigrations verket - måste kika om det går att förlänga detta eller ej annars måste jag hem efter 3 månader.
Skola as usual
Fixa grejer till lghten
Fixa förråd

Nehepp inge softish blev det för nu ringde Marisa och hennes kille har dumpat henne. Ooops.

Kommentarer
Belle säger:

Welcome back! =) Men hallå du är ju i NY bara att gå ut och shoppa cupcakes ju =)

2009-11-04 | 03:35:40
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/
Astrid säger:

Bra att höra att du har o göra :). Kramis

2009-11-04 | 06:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback