Finally I'm here

Publicerat: 2009-11-18 kl. 00:31:22
Jag hade sååå kul i helgen. Det var fan på tiden. Jag och Marisa mötte  upp Chris vid en ny bar som heter Veranda på West 10th & 7th avenue. Där möter vi en svensk tjej Anna. Urskön. Därefter skulle vi bege oss till Greenhouse. Jag gillar gröna huset stenhårt! Ingen fick tag på en taxi så det blev till att gå. Knappt 10min men i 10cm klackar och duggregn så vare piss. Väl där så hade jag skitkul. Hepp hepp hepp snabba på nu Wanda vi ska på afterparty!!!

Snabba svängar. Efterfest i en lght på 22nd st & 7th. Var jävligt skönt folk där faktiskt. Tyvärr verkade ingen vara lika pigg på att knäppa på kameran som jag var kl 04 så det blev inte så mkt bilder :(




Marisa och jag.



Britney och Anna.

Nu har vi kirrat en ny säng också. Jag köpte sängstommen på vårt älskade Ikea så fick D köpa madrass. Det är såååå nice att ha en normal säng. Jag är kär i den haha.

Imorn ska vi ut till Jersey så ska jag få träffa Ds tredje bror med fru o dotter på 6 månader. Usch jag tycker sånt är jättejobbigt. Men bättre att jag fått chans att träffa några innan en stor thanksgivingmiddag nästa vecka. Jag får rysningar bara att tänka på det. Hela familjen will have their eyes on me ...buuhuu

Jag blir ju hela 26 år nästa fredag.

BIG GIRL.

Kommentarer
shiirii säger:

Jag har gått i samma klass som Annas storebror i 6 år :)

Jag har även varit Annas fadder i skolan :)

Hah!

2009-11-21 | 20:59:10
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback