Wednesday!!!

Publicerat: 2009-05-14 kl. 00:13:52

Wandisen vill inte hem. Wanda vill stanna i stora America. Wanda busig ;)



Här är mitt jättefina (?) hus. Mamma bli inte rädd nu. Det är inget slummområde.
I söndags så var vi och åkte skridskor i Chelsea Piers som vi planerat att göra ett tag men inte blivit av för de stänger så tidigt. Gick sådär och jag blev jättefrustrerad för jag var ju grym för 15 år sen. Vad fan hände??? Visst jag ramlade inte men jag kunde inte åka som förr.

Man fick tyvärr inte ha med sig kameran in i rinken :(





Middag på Cafeteria, mmm Calamares. Jag är helt hooked på Calamares. Sen såg vi nya Star Trek filmen som var förvånansvärt bra. Se den!!




Kommentarer
Lien säger:

Star Treak, hihi vilken nörd du har blivit.

Ja, jag antar att man blir det när man är någons....

2009-05-14 | 11:22:45
kajsa säger:

miss u! and NY!

2009-05-20 | 18:34:14
URL: http://kajsataskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback