Nattinlägg

Publicerat: 2009-05-10 kl. 08:40:33

Lördagkväll, Wanda sitter hemma o pluggar. Eller försöker iaf. Har lite lätta koncentrations problem. Jag har haft seiösa problem att gå de senaste 2 dagarna. Baksidan av mina ben har en sån kraftig träningsvärk så jag kan inte sträcka ut benen rakt typ. När jag går så ser det ut som jag vet inte vad, jag vickar på rumpan så det räcker för alla tjejer i hela NY.

Jag trodde att Hira (en tjej jag hängt en del med här tidigare) hade åkt hem till Tyskland men icke. En av kvällarna ploppade hon upp där framför mig. Jag såg ljuset igen. Regnmolnen försvann och jag kände en pirrande känsla. Hahah skämtåsido så var det iaf kul för hon är en rolig tjej.

Denna svininfluensa, Jag fattar inte folk som går omkring med sina ansiktsmasker. De har sagt 100ggr om på nyheterna att det INTE är luftburet. En del går tom runt med en ansiktsmask dinglande runt halsen, där gör den ännu mer nytta.

D messade mig i torsdagsnatt och sa att han hade en treat till mig när han kom hem från jobbet. Visade sig vara en helt galet god kladdkaka som hans kollega hade bakat och sålde. Bra sätt att tjäna extra cash om man e duktig, vilket jag inte är. Jenny, jag förväntar mig en hel del vaniljbullar när jag kommer hem :)

Igår storhandlades det och en 2 timmar lång promenad i Central Park. (fan att jag alltid glömmer kameran hade blivit grymma bilder) sen var jag ute en sväng med Daniél som jag jobbade lite på Laroy med i somras. Han bor hos sin polare som är nanny i Jersey. Vi gick till M2 men det var väldigt segt och mkt väntan på skit så ingen toppenkväll tyvärr.

Imorgon söndag. Som jag faktiskt ser väldigt mkt fram emot :P

D vill inte vara med på bild.








Kommentarer
Lien säger:

klart du ska ha vaniljbullar! Vi kanske ska ta det efter sommaren...haha

2009-05-10 | 09:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback