Tooooo much

Publicerat: 2009-05-26 kl. 09:23:18

Jag har haft en skiiit dag...SKIIIT.
Det kändes redan när jag vaknade. Jag var inte på bra humör. At all!!
Iaf, D sticker iväg på möte. Jag tänker att jag ska dra och sola på en salong som erbjuder två gratis solningar innan jag ska möta D på gymmet. Börjar promenera. Halvägs kommer messet : I'm at the gym in 15minutes. Aha, aja bara att vända. Går ner till tunnelbanan, fyller på mitt metrocard (kostar 2 dollar varje gång) och gå igenom spärrarna. Nästa mess: The gym is closed, forgot that it is memorial weekend. We can go to Central Park for a walk instead!
Ja va kul då har jag betalt i onödan och inte fått sola heller. Börjar promenera hem för att lämna gymväskan.

Vad händer då??

Jo nån full eller hög man/gubbe korsar min väg (ställer sig ca 2cm från mitt ansikte) och säger högt till alla på gatan:

STEP ASIDE!!!  I'M FROM L.A. I'M A GROWN ASS MAN FROM L.A STEP THE FUCK ASIDE!!!

Varpå han tar tag i mina armar och knuffar/kastar mig åtsidan.

Hoppsan.

Efter promenaden i Central Park så frågar jag D nere i tunnelbanan: Do you have your keys? Can I have mine (ligger i hans ryggsäck)?

Vid stationen innan vår så hoppar jag av och D verkar väldigt förvånad över att jag säger att jag ska gå och sola.

Messet kommer:

I don't have any keys.

Men jaaaaaa så jag messar tillbaka möt mig halvvägs så får du dem. Jag går och går och inget svar kommer. Tillslut: I'm waiting outside the apartment instead. TAAAAACK då har jag gått ned i onödan. Promenerar upp igen och såklart att de stängde kl 20.00. Jag var där 20.05

Var så sur när jag kom hem till slut att jag bara gick och la mig två timmar. Vaknar kl 23 och springer iväg till biografen 5 minuter bort och ser Night at the museum 2 kl 23:15 med Natalie.
Popcornen här i NY är godare än i Svea. Hur kommer det sig??

Har även sett Dance Flick och Terminator the salvation senaste veckan. Dance Flick trodde jag skulle vara roligare men Terminator var riktigt bra.

Slutbetyget i Engelska C blev VG. Har två muntliga uppgifter kvar i spanskan men slutprovet fick jag iag G på. Tippar väl på att jag får IG+ i slutbetyg ;)

Kommentarer
Anne säger:

Tack för det utestående bidraget :) å lycka till med distans studierna :)))) Må gott sötnos!

2009-05-29 | 20:39:04
URL: http://anneb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback