Sommar!!!

Publicerat: 2009-05-20 kl. 21:17:42

Jaaaaa så fiint väder. Jag känner mig alldeles pirrig och glad. Skall iväg och träffa upp Linda efter jag avslutat sista SISTAAA spanska uppgiften. Uteservering in NY is the shieeet (Medis släng dig i väggen)
.

Current Weather report at 3pm in Central Park, 27 degrees celcius :D

Mamma och Bosse som kommer imorgon får riktigt tur med vädret.


Igår var jag och klippte mig och fick en jävligt kass pedikyr. Hade köpt ett packagedeal för några veckor sedan och mitt hår behövde verkligen en klippning igen efter avfärgningen jag gjorde för ett tag sedan. Blev tyvärr att klippa en bit :( Och jag som fortfarande sparar. Buuhuu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback