Manhattan baby!!!!

Publicerat: 2009-05-02 kl. 02:58:12

Jag vet inte ens vart jag skall börja. Var en vecka sen jag skrev nåt.
Igår kom jag upp till New York igen. D hämtade mig på flygplatsen och så hade han fixat ett hotell första natten.
Idag fick jag  tag på ett rum. Ett jävligt dyrt sådant också. Men det är ju  New York,. dyrt är bara förnamnet. Ligger ganska bra till beroende på vad man gillar. Vissa vill endast bo lite mer uptown medans vissa bara vill bo downtown. Själv trivs jag mest mitt i. Ganska simpelt för då kan man ju ta sig lättast överallt, eller? :)



Jag bor i Chelsea på 30th street.

Tyvärr kommer inte Julia och hälsar på mig och inte Jenny heller verkar det som. Jättetråkigt. Men däremot så ska mamma med hennes sambo som ska på nån affärsresa komma hit tre dagar i slutet av Maj

Inflikning av något helt annat, Kan inte förstå i min vildaste fantasi vad det är för fel på F!!!! Killen vill med hans egna ord "Work things out" Yeah right säger jag.

Närvaro uppgift inlämnad i spanskan. Nu är det bara den vanliga skriftliga innan utgång i afton. Tråkigt att det började regna så in i helvete precis när jag kom upp hit. Har varit uppe i 30 grader dagarna innan.
Får se hur pass mycket regn det blir imorgon för D ska ta med mig för lite skridskoåkning.

Massa pussisar.


Kommentarer
jenny säger:

Men ja ´gör allt för att komma!! Det fixar sig nog!!

2009-05-02 | 17:34:14
bellaaaabuuuuuuus säger:

Chelsea.. fan va gött!!!!! I might show up o klämma tutte ;)

Ska ut o härja nu (det jag är bäst på)

Puuusss

2009-05-02 | 21:04:31
Lien säger:

var det meningen att drinken skulle smaka lite märkligt eller hände det nått på vägen?

2009-05-02 | 22:12:17
kajsa säger:

jag kmr gärna och hälsar på det vet du ;)hör av dig om du vill ha en rumskompis också :)

2009-05-04 | 22:53:14
URL: http://kajsataskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback