Ja Rule

Publicerat: 2009-05-03 kl. 04:56:55

Wandisen är så galet trött. Såå trött.

Igår: M2 och HOME.
Idag: på gymmet där D fixat kort till mig. Tränade titts och mage. Ska fan följa hela Ds schema. Oj oj nu ska jag bli fit igen
Ikväll:Marquee och HOME
Imorn: bio med D och hans kompis, ska se Wolverine. Sjukt tidigt bara 12.50. Vem fan går på bio så tidigt?

Min sista kväll ute i Miami så uppträdde Ja Rule på Mansion. Kl va 02 och jag skulle ju upp kl 07 på morgonen så jag var precis på väg hem men nån tar tag i min arm och pratar med mig. Visar sig vara Ja Rules bodyguard och slynig som man är så pratade jag ett tag med honom i hopp om att kanske få prata med Ja Rule också som satt 3 meter bort ensam vid ett stort bord. Men nepp. Man var inte snygg nog helt enkelt haha. Kort därefter börjar hans uppträdande och efter ett tag så hoppar nån snubbe från publiken upp på scen. Jag trodde det var nån galning som var efter Ja Rule haha  men det var tydligen Shaggy. Om minns honom? Vad är det, 10år sedan han hade Mr Bombastic.






Kommentarer
Lien säger:

shit de va tidigt att gå på bio?! Det är kanske så man blir fit, vem faan e sugen på massa kara, popcorn och snacks så tidigt?

2009-05-03 | 17:41:33
big bylund säger:

din tomte, varför hör du inte av dig ! ! !

2009-05-07 | 08:01:55
Belle säger:

Du gor mig upprord, man kan INTE glomma bort Shaggy hehe....han ar fortfarande en av de grymmaste (even thou he issssss commercial) artisterna! Du borde lyssna pa hans lat "Body ah shake"

2009-05-20 | 02:32:27
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback