Fredagkväll I New York

Publicerat: 2009-05-16 kl. 06:22:37

Fredagar har blivit min effektivaste dag att plugga på. Eftersom jag stannar inne en fredagkväll så måste jag ju se till att det inte går till spillo så jag bara måste se till att plugga. Håller på att skriva en uppsats i engelska kursen.

I onsdags tog jag en promenad längs Hudson river med Linda. På bilden ser det ganska fint och mysigt ut men bakom mig så har vi westside highway så så mysigt var det inte.



Och igår var jag först på Hudson Terrace med D där hans kompis skulle dj:a lite men hann tyvärr inte stanna så pass lämge till han började. Galet härligt ställe förutom att människorna skulle vara väldigt dyra och stuck up. Tjejena som skulle presentera sig räcker fram handen på ett sätt som om jag vore en grabb som ska kyssa deras hand. Spaghetti händer och endast fingrar. What the fuck is up with that??



Tyvärr så regnade det när vi var där så de kunde inte ha öppet tak. Men utsikten var att dö för. Därefter blev det lite vodka cranberrys och lätt rumpskak på M2.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback