Extra allt!

Publicerat: 2009-05-08 kl. 07:21:22

Massa träning, massa mat, massa pussar och massa fest.

Mi lajki Nueva York mucho mi amigos. I just had to get it out there once again if you missed it the first times.
När jag går på New Yorks gator så känner jag mig lugn. Tillfredställd. Jag mår bra av att vara här. New York är jag. Jag är New York så att säga ;)

Om 14 dagar så är Mami och Bosse här. Endast för 2 ½ dag men det ska bli kul iaf.

Just nu så är jag så total pank så det skriker om det. Därför får jag hålla mig till att bara gå till de klubbar som finns på gångavstånd från mig. Så jag slipper åka tunnelbana när jag är halvnaken i partykläderna och slippa betala taxi. Sen får de ändlöst många promoter killarna sprit av klubben för att dra in tjejer så.

Vem är vem?

På bilderna nedan så har ni olika nationaliteter. Vilken nationalitet tillhör vem?

1. Frankrike
2. Sverige
3.Haiti
4.Puerto Rico
5. Amerika
6. Spanien




























Kommentarer
emil säger:

1 = Puerto Rico

2 = Frankrike

3 = Haiti

4 = Spanien

5 = Sverige

6 = Amerika

2009-05-08 | 08:44:49
kajsa säger:

weeeeii fufu!!

2009-05-09 | 01:55:41
URL: http://kajsataskinen.blogg.se/
kajsa säger:

håller med emil om länderna, precis vad jag trodde

2009-05-09 | 01:57:07
URL: http://kajsataskinen.blogg.se/
Wanda säger:

Men Emil hade ju inte alla rätt :)

2009-05-09 | 03:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback