Yoooooo!!!

Publicerat: 2009-03-24 kl. 12:51:39

Sitter på flyget till Ft.Lauderdale nu.

I'm loving the fact att det finns wifi onboard.

Hör och häpna så stannade jag fakiskt hemma igår. Ingen utgång alls.MIddagen med D drog ut på tiden så var jag så galet trött så jag gick o la mig, i 3 timmar . Gick upp 05 för att ja min muntliga redovisning i spanska. Kl 06 brummade taxin iväg till LaGuardia.

Vill egentligen lägga upp fler foton men mitt keffa batteri dör jävlig snabbt! Så sorry u guys.
'
Tack till min snälla mamma som hjälper mig med papprerna så jag kan få deklarationen av min lägenhets försäljning färdig.

Tack, tack, tack!

Första kvällen i Florida så blir det bara till att kick back för snart är min kropp slutkörd. Ska bli nice at få lägga sig på stranden iaf.

Alla som gillar storstäder får fan se till at få iväg er stjärt ill NY. Det finns nog inte en enda sak den staden inte har.

Kommentarer
saba säger:

Sålt lägenheten? Har du flyttat till Miami nu?

2009-03-24 | 13:14:15
URL: http://sabas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback