Utskiten äppelmos

Publicerat: 2009-03-20 kl. 19:53:57

Så känner jag  mig idag som ett utskitet litet äppelskrutt. Gick till Citrine och gamla Mansion (heter M2 nu) igår. Citrine var verkligen inte min kopp te. För lite riktig hiphop och lite för snobbigt. Mansion var grymt dock, riktigt bra drag och bra musik. Stod och skakade min stjärt på sofforna till 04. Fick skjuts hem av Hiras flirts chaufför(?). Sen blev det att gå upp vid 09 och fixa den sista spanskan men det verkar ändå som att jag missade lärararen för min muntliga redovisning :(

Vill ha mitt hår lite mer ljusare o lite rödare. Färgade för några dagar sedan med en färg som var både ljusare än det jag hade och rödare. Resultatet blev bara mörkare :( Ser ju skillnaden på mina bilder längre ner.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback