Måndag = Min Söndag

Publicerat: 2009-03-09 kl. 16:38:29


Det fixar sig ändå verkar det som. Jag sålde min bostadsrätt i November 08 och måste nu deklararera skiten såklart. Papprerna jag bad min förening att skicka till mig för att jag i min tur sedan skulle ha skickat till min mäklare så att han kunde deklarera åt mig har de skickat till skatteverket ist. Fick lite smått panik där att jag hinner ju såklart inte att få tillbaka dem innan jag åker till USA.


Men det går så braa såå att min mor får hjälpa mig att skicka in allt åt mig. Tacka e-deklaration, att man kan fixa det vart man än befinner sig.

Dags för lite sexig tvättstuga, solarium och powerwalk. Och lite Marabou på det såklart :P




Kommentarer
Em säger:

okej vad underbart, hoppas att du hittar ett jobb för det är ganska svårt just nu, speciellt i florida. nej jag reser bara runt och så.

2009-03-09 | 17:12:08
URL: http://audrinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback