2 Nätter kvar :(

Publicerat: 2009-03-22 kl. 17:45:28


AAAh men jag är ju så trött!!!! Är ju van att vakna vid typ 14 tiden i Sverige och NY tid så blir klockan bara 09 då. Lite jobbigt att vakna när man bara sovit 3 timmar.

Igår traskade jag runt i The Village o bara allmänt njöt av de 12 plusgraderna. Middag på en jävligt nice asiatisk restaurang med S. Och vad hände sen tror ni? Kanske fest :P

Mötte upp Marissa på Imperial som jag egentligen hatar så jag drog efter 30min till Guesthouse med Wes men det var totaldött plus att jag irriterade mig fett på en av vakterna. Så det blev till slut Home ist. Vilket är en av mina favoritklubbar här i NY.Det var sjukt packat med folk! Blev en sväng till Greenhouse också som hade öppet ända till 08, drog dock vid 05 med fufu, hans kompis och en fransk tjej till en diner och fick mig lite mat.

Nu ska jag iväg och käka lite brunch med Chichi sen på en typical all american date ;)



Jag och Serg på Home

Kommentarer
saba säger:

Åh, du har äntligen börjat blogga :-)

Vad annorlunda du ser ut sen sist.. Kände knappt igen dig! Älskar din röda hårfärg.

2009-03-22 | 18:15:08
URL: http://sabas.blogg.se/
Elsa säger:

varför har du inte SAGT att du bloggar för?

jävla fifaaaan!



ska bli kul att följa! Puss

2009-03-22 | 18:22:55
URL: http://bartendressa.blogg.se/
Kiana säger:

Sexyyyyyyyyyyyyy

Jag lööövar din nya hårfärg :)

Kram på dig!

2009-03-24 | 13:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback