Swedish Reunion

Publicerat: 2009-03-27 kl. 20:16:06
Mötte Dj Tim och Jonas igår. Nice att få se våra svenska boys ;)

Delanos igen, först hotel baren, sedan en lite urban hiphop klubb i deras källare Mötte lite softa människor där och gick vidare till Purdy Lounge om det var så det hette.
Möter nog upp Tim och Jonas idag igen. Swedish House Mafia skall spela på Mansion ikväll.





Sköna sängar på Delano
, notera bakgrunden att folk sitter vid bord ute i polen.



Utsikten från Sofias syssling Ryans lght



Chansen finns att jag kanske åker tillbaka till NY nästa vecka.

Mina babes på Karlson & Co
. I miss you!!!!!!!


Kommentarer
kajsa säger:

gud vad fina bilder på dig gumman. tack förresten för att du stod upp för mig på min blogg. helt sjukt det som har hänt.

2009-03-30 | 18:16:06
URL: http://kajsataskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback