Sova?

Publicerat: 2009-03-31 kl. 21:45:41

Aaaa Ok! Här kommer en confession. I fredags när vi var ute så vart det en hel del jäger så att säga. Det är först när vi sitter i taxin på väg hem som jag känner att fan jag e nog lite full plus att jag i mitt försvar måste säga att 5 timmars sömn per natt inte gör en pigg direkt. Men iaf, när vi kommer hem så går jag och lägger mig direkt. Men efter ett tag så vafaaan måste ju ta av mig mitt snuskiga smink.

Går in, tvättar, tänker "Hmm fan vad trött jag är, om man kanske skulle ta o lägga sig ner ett tag"
Sagt och gjort. Badrumsmattan var jävligt mjuk och skön att ligga på! Vaknar kanske efter halvtimme. Hoppsan. *host* kanske vore bra om jag gick o la mig i sängen ist.

Men snubben vi träffade  ute tar ändå priset. Sofia anmärkte på att han såg lite trött ut och tydligen så han han precis kommit ut från toaletten. Där han hade sovit i 30 minuter. Det kan jag med all säkerhet säga att jag aldrig gjort!

Zack, familjens hund. Sötaste ever!




Kommentarer
AL säger:

30 Graaaadeeeeeeer?! Fy vad avis jag blir nu.... hehehe

2009-03-31 | 23:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback