Piercad rumpa!!!

Publicerat: 2009-03-31 kl. 00:26:01
Igår satte sig Sofia på mina solglasögon!!! Jag som har sjukt svårt att hitta glajjer. Jag bryr mig inte så mkt om märken och sånt. Kan köpa ett par på Maxi för 50 spänn bara de passar. Iaf, de låg på vår luftmadrass säng. Sofia sätter sig och man hör ett poppande ljud. Alla tror hon tagit sönder madrassen men nej nej mina solisar går i tre bitar, Fia sticker sig på en av bitarna, får en piercad stjärt och lämnar ett rött spår efter sig.

Det vart hennes straff :)

30 grader idag. Först gången på denna resa jag var tvungen att ta pauser från solen. Så sjukt hot!

Snart är det middagsdags, en promenad lite senare och plugga denna jävla spanska.

Här kommer en film där jag, Tim och Jonas har ett riktigt intellektuellt samtal ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback