Mmm jag är

Publicerat: 2009-03-10 kl. 11:04:27
vaken nu...eller tom för en timme sedan. Men att bara ha sovit 3 timmar, gym o sedan jobb på det så kommer jag förhoppningsvis var död tills ikväll så jag slipper att vara vaken til 06 på morgonen.

Då var ännu en sak avklarad, jag kom med på de komvux kurser jag ville så nu är det bara att se till att plugga också. Jag måste se igenom alla frestelser som kommer att komma min väg i New York och Miami. Hmm...kommer nog att bli en hel del frestelser *äh snap out of it* Dags att ta sig i kragen.

Hörde precis en mening från filmen "Marley and Me"...

"The dog doesn't care about money, if you give him your heart then he will give you his"

Wish it was that simple with everything else!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback