Miami Ink

Publicerat: 2009-03-30 kl. 03:11:07

Idag skulle jag och Sofia tatuera oss på Miami Ink, heter numera Love Hate Tattoo. Samma namn som Nunez och Amis bar några gator ner i South Beach.

Tyckte deras pris för att jag skulle lägga till några fler flammor på min ena tatuering var alldeles för högt. 2400kr skulle de ha. Gick till en annan ist för 1000kr. De har endast drop in i deras studio och de har en massa anställda så chansen att bli tatuerad av nån från tv showen är väl inte direkt stor.

Sofia fick en väntetid på en halvtimme och medans vi väntar så kommer Ami James in och alla inne i studion tar upp sina kameror och börjar fota. Som om killen inte redan har ett stort ego haha.

Gick in i Juicebaren några affärer bort och när jag står o betalar så är det folk som står och harklar sig nåt ordentligt bakom mig. Jag vänder mig om och Amis och hans polare bakom låtsas stirra ner i golvet varpå jag harklar mig och säger till Amis kompis:

Wanda: Oh excuuuuse me, was I in your way?
Ami:NO! You were in MY way.
Wanda:So so sorry I didn't know that you were that big ;)
Ami: We were screaming so much last night so we just had to caugh some.
Wanda:You mean that you had alot of sex and were screaming like a girl?
Ami: No I don't get laid, I was hoping to get some today. I felt lucky when I woke up.
Wanda: Really? Well, Don't forget to use a rubber. Klappar honom på bröstet och går iväg.
Ami: Awww that's so nice of you. You care about me.

Jag går in i studion igen och sätter mig på bänken vid dörren. Ami går förbi ute och ser mig. Öppnar dörren och frågar om jag ska tatuera mig. Ropar till sin Shop manager "No tattoos for her OK? No tattoos"
Blinkar ler och går iväg.

Japp, Ami James är fett fin i verkligheten också.

Vi piercade oss också i örat. Båda på vänster sida. Sofia tog en ring och jag en stav med rosa sten.







Kommentarer
Anonym säger:

HEJ baby! Nu har jag hittat hit till din blogg oxå! Usch va jag mår dååååligt när jag ser bild på serge... uäck! Slå honom åt mig så får vi se om han drar några mer jokes om snö :P



Puss puss och trillerill och nyp i stjärten!!

2009-03-30 | 16:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback