Men orka vara jag!

Publicerat: 2009-03-22 kl. 23:42:21

Nä, jag orkar fan inte vara jag. Jag har ju fan en split personality rakt igenom. Jag vill stanna i New York. I like Miami too but New York is in my heart!!  Mmm lätt det blir då. En dag o 2 nätter kvar.

I torsdags när jag var på Mansion så kom det fram en snubbe o ville att jag skulle ansöka till en reality serie. Hörde inte riktigt vad han sa utan skrev upp mig, killen tog nåt muppigt kort på mig och så var det inget mer med det. Idag ringde han dock och ville att jag skulle komma på intervju. Och då hörde jag vad showen heter. "a real chance at love 2" Hmmm,...eeh?

Hahah skulle jag vara med i ett dejting program lr? Aningen pinsamt. Dock när jag läste om alla regler de hade så var man ju tvungen att vara amerikansk medborgare såklart. Fast jag sa till honom på mansion att jag var från Sverige. Orka slösa tid.

Idag när jag käkade brunch så satt JD från Real world Brooklyn vid bordet bredvid. Ni har förmodligen inte sett det programmet. De har ju fan mer reality shows än vanliga serier.

Nu ska jag dra en snabb solning innan kvällens utgång,

TJILLEVIPPEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback