Sex med J.Lo

Publicerat: 2009-06-04 kl. 07:06:53
Ok jag har haft sjukt konstiga drömmar senaste veckan. Inatt så var det att jag åkte inlines medans två kompisar cyklade. Jag trillar in i en stooor "buske" med brännässlor. Nästa scen så är Jennifer Lopez över mig och vi ska ha sex. Skumt bara det ännu skummare är att jag frågar henne om hon har en kondom. Helt plötsligt öppnas dörren och en kille kommer in o slänger ett par rosa boxertrosor på mig och säger att jag glömt dem!?! De hade till och med prislappen kvar. Efter det så vaknar jag av en kelsjuk D.

Skummaste på länge.

Häromdagen så såg jag Leo Dicpaprio på restaurangen The Boat House i Central Park och Antwon Tanner (Spelar Skills i One Tree Hill) utan för Club Home.


Igår så tog jag och D bussen till en ort i New Jersey som heter Wayne. Hälsade på en av hans bröder och fru. De har världens gulligaste son som heter Marcus. Jag är inte så där awww wiie gulligull med all barn men denna var otrolig. 2 år nästa månad. Pussar och klappar en som en vuxen gör och om han råkar göra en "illa" som att kasta en boll som bara låter hårt på handen säger han ooohh aooow och springer fram och pussar där man nu ska ha "ont"







Kommentarer
Belle säger:

Hahah sötis!

2009-06-05 | 05:57:05
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/
Astrid säger:

Usch - vilka drömmer! Stackare..

2009-06-05 | 07:06:04
Maja säger:

Hallo. Allt bra? Kikia gärna in på min blogg: Majaalins.blogg.se. Ha en bra dag. Puss

2009-06-05 | 07:12:40
URL: http://majaalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback