It keeps on coming..

Publicerat: 2009-06-15 kl. 01:34:02
Mina mysko drömmar, de bara fortsätter. Borde uppdater varje dag om dem men det är ju så tråkigt att blogga. Senaste drömmen jag minns var att jag springer omkring i nåt tomt köpcentrum här i USA . Jag och någon annan är  jagade. Jag har världens största machinegun (vad heter det på svenska?) Det skjuts överallt och folk dör som flugor. Jag flyger i luften och skjuter hejvilt och landar sedan lätt som en plätt. Därefter sitter jag i en bil i passagerar framsätet och en unge i baksätet säger att han är kissnödig. Vi kan ju inte stanna eftersom vi är jagade men inga problem för jag har ju en toalett under mitt säte. Flyttar på mig och låter ungen krypa ner. Inga problem eller hur? Snippsnappslut så var sagan slut.

Ikväll är sista partykvällen. Club Home såklart.

Syns snart mina fjollor!


Kommentarer
Robban säger:

Haha Wandisen älskling du kanske borde gå till nån som tyder dina drömmar innan nåt allvarligare händer :)



Sköt om dej kraaaaaaaaam

/Robban

2009-06-16 | 19:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback