Jag hatar ...Och massa mer!

Publicerat: 2009-07-02 kl. 05:41:50
Jag hatar att alla svenska hem saknar luftkonditionering
Jag hatar att man inte kan få något hemkört förutom typ pizza. Då också ofta ett höögt ordervärde för att få det gratis.
Jag hatar alla människor som är likadana.
Jag hatar att alla oroar sig för vad folk ska tycka.
Jag hatar att Gröna Lund är som ändå är Sveriges huvudstads nöjespark är galet litet.

Förövrigt så har jag tagit bort mina akrylnaglar efter 5 år. Så jag ska se ut som en man nu för mina håller aldrig för att ens se en aningens kvinnliga ut. Korta, stubbiga och kivade.

Ska nog ljusa upp håret ytterligare. Mot Mörkblont, ljusbrunt med slingor kanske.

D kommer hit den 19:e Juli verkar det som, man vet aldrig om något kommer emellan.

Jobbar gör jag nu Ons-Lör i bar. Ett o annat pass på Din sko dyker upp.

Jag ska inte säga att jag hatar detta ord med jag tycker att det är otroligt töntigt. HÄLSOTALLRIK! Whats upp with that?
Hälften av alla dessa tallrikar är säkert inte så jättenyttiga eller så passar det inte in på just den personen och vad den behöver i sin kost efter som det är väldigt individueltl.  Alla behöver olika. Och blir personen inte mätt ja då blir det ju lite bröd till också. Ofta dressing på denna underbara HÄLSOTALLRIK!
Fjanterier!!!

Jag, Julia och Emil var på Grönan igår. Egentligen var Janne med också men sin polare men de verkad mest intersseerade av att supa.
Den nya Insane varade i 20 sekunder typ men va hyfsat läskig.
Berg och dalbanan heter nu Jetline(?)
Och Vilda Musen var nog lite små scary också :)

Sockervadden va goooo



Kommentarer
Belle säger:

Hahaha later inte som du var pa sa bra humor direkt...men jag haller med dig - om allt! Man blir sa bortskamd med att kunna fa tag pa allt och gora vad man vill - nar man vill, nar man bor har!

Sverige behover utvecklas lite mer faktiskt haha

2009-07-07 | 03:45:51
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback