Home alone

Publicerat: 2009-07-12 kl. 21:06:18
Jag har kul på nya jobbet...mycket kul. Me like a lot. Mest för att personalen är så skön. Jobbade på Din sko i skärholmen några dagar också. Föredrar att jobba på lagret så slipper man irriterande kunder att behöva köra med merförsäljning och sälja på kunder skit. Jag älskar att ge service o dylikt men att sälja neee. Not my thing. Om personalen är för på så drar jag från affären fortare än fortast.

Shiirii hade sin 25 års fest igår och några av dem kom förbi jobbet innan de drog vidare till Patricia. Räknade kassan och stack efter dem. Första gången jag var ute sen jag kom hem. Inte mycket positivt att säga om det förutom att det var kul att träffa Shiirii igen. Första tåget hem. Hemma 06:20. Kul kul. Jag och soffan har varit tajta idag.

Mamma och Bosse har åkt till Turkland så nu e jag ensam i 2 veckor. Så nice. Och D är här om en vecka. Känns som om det var 3 månader sen jag såg honom. Han skulle vart här nu egentligen men det blev förskjutet för att han var tvungen att åka till Texas för att de hade inspelningarna för nån film där. Snart snaaart e han här.

3e aug börjar Svenska B och Tyska 3.

Vill boka flygbiljett NUUU så har man ett datum man kan se fram emot och innan priset går upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback