Bra kväll

Publicerat: 2009-07-05 kl. 15:55:59
Bra kväll på jobbet igår. Bra dricks, trevliga gäster, kvällen gick fort och mina knän gjorde inte alltför ont.
Ska till en husläkare imorgon så får vi se vad de säger denna gång, För 1½ år sen så sket de bara i det. Nu kan jag knappt gå så nåt ska de fan göra. När jag ringde och skulle boka tid så sa sköterskan i telefonen:

Jaha, du var och kollade dem för ett tag sen. Vad vill du att vi ska göra??
Ehh?? Ja inte fan vet jag. Jag är väl fan ingen läkare!!!

Dumhuvuden!!!

Efter det så ska jag till mig frisör, ska bli så skönt. Bli lite ljusare, få klippa bort det slitna och klippa upp det lite mer. Sparar fortfarande till längre.

Igår hade vi en lite excentrisk gäst. Hon kommer ner till undervåningen när det fortfarande är ganska dött i början på kvällen.

Gäst: Jaha vad är det här för något?
Jag: Ja det är en bar med ett litet dansgolv.
Gäst: Jaha, så folk kommer att dansa här?
Jag:Ja lite senare kommer det att vara fullt.
Gäst: Men då kommer ju inte jag att få plats!

Och så går hon iväg.

Man kan bara skratta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback