Update

Publicerat: 2009-12-17 kl. 21:05:03

Jag väntar och väntar....och väntar...och lite till.

Paket från mor min skulle komma igår. Men fastnde i Newark. Idag är det på vift någonstans i NYC. I want mina lussekatter. Mammas saftiga inte pressbyråns torra! Gimme!

Ute med Evelina i tisdags, Greenhouse och Tenjune. Blev tyvärr inte lyckat denna gången heller. ( förra gången blev det bara ett evigt väntades på folk) Greenhouse var totalpackat, hiphop kväll. Me like. I vanliga fall men det var bara bad bad oldies. Det finns bra oldies och det finns bad oldies och på Tenjune var det halvdött så jag pallrade mig hemmåt istället. Dags för en lyckad kväll snart. Fan på tiden!

Köpte kanelbullar i svenska kyrkan häromdagen iaf. Aaaammmmmmmooooo mmmuuuuuiiii va gott det var.

En vecka till Jul. Här är det lika kallt som i Svea. 4 minus just nu. Dock ingen vit schneee. Hela familjen Williams ska till Philly över jul.. Kul att få se den staden också.

Kommentarer
Anonym säger:

låter som du behöver buws

2009-12-18 | 01:31:05
Astrid säger:



Lika kallt som I Sverige - glòm det! Vi har I kväll -15 :)

2009-12-18 | 22:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback