Mi vestido

Publicerat: 2009-12-27 kl. 09:26:48

Så hittade en bild på internet istället. Jag bytte till en XS och de sa i butiken att Diesel (tydligen i USA) gör storlekarna större för tjejerna och mindre för killarna. Eh whyyy? Jag måste ta en XS och D kan inte använda de mest av deras XL för de har gjorts mindre. Undrar hur de tänkt där.

Jag måste sy till klänningen iaf, axelbanden är för långa och möjligen lite stor i midjan.

Bilden gör den inte rättvisa enligt mig. Ser bara ut som en påse på henne men ni får en idé iaf.



Diesel har så mycket mer kläder än vad jag visste de gjorde. Vi har väl bara t-shirt och jeans. Lite annat på sin höjd. Men de tillverkar sjuukt mycket snygga grejer jag aldrig skulle tro var av märket Diesel.

Kommentarer
Josefine säger:

Vi ska först till något ställe som heter Juliette och sen till The Gates tror jag. Ska du ut ikväll? Vart bor du förresten?

2010-01-09 | 14:36:09
URL: http://jowssan.blogg.se/
Josefine säger:

Jaha, så du bor på Manhattan! Det gör jag med :) Vi kanske kan ses över en fika någon dag?

Jag har heller aldrig varit där, men det kommer nog bli kul. Jag ska jobba imorgon, så det blir väl ingen crazy kväll, men ska ut och dansa en sväng iallafall! Mitt nummer är 917-515-1970 om du känner för att hänga på. Ha det bra!

2010-01-09 | 21:38:47
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback