Ikea Brooklyn

Publicerat: 2009-12-25 kl. 09:19:19

Så igår (23/12) var jag på Ikea. Fick inte ens åka själv för D ville inte att jag skulle åka själv i brooklyn. Fjanterier. Vanliga människor där med. Kanske inte ska springa omkring ensam mitt i natten i skumma områden bara.

Ville ha Julmust och glögg.. Inget fanns. :(:(:(:(:(:(

Blev marabou, bilar, fiskar och pepparkakor istället. Aaa och lingonsylt också. Måste ba köpa lite köttbullar. Jag äääälskar lingonsylt med köttisar. Mne en sak kan man säga om USAs godis. Fiskarna och bilarna var ju tillverkade här. Snacka om att överdosera färgämnen!!!

Eftersom det var Svensk Julafton idag så fick jag ett paket av D. Jättefin Diesel klänning. Som tyvärr var för stor! Bohoo. Ska kika direkt på lördag när butiken öppnar igen om den finns i XS. Brukar ha S men denna va väl stor i storlekarna och lite lös i modellen men kan ju sy in också för den var verkligen grym. Lägger ut bild sen om det fixar sig.

Blev inge Philly heller. Alla vägar med att få med Ace funkade inte. Familjen ville inte ha hunden i bilen och det är totalförbjudet att ha hund på bussar och tåg. Så imorn firar vi solo.

Kommentarer
liten säger:

Men orka ha reglar med hundar på tåg o buss. Väntar ivrigt att få se kläningen =)



P&K

2009-12-25 | 11:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback