Forever 21

Publicerat: 2009-12-12 kl. 14:31:54

Beware. Glatt promenerade jag in på Forever 21 (påminner om H&M fast aningen billigare och lite roligare) förra veckan. Ville köpa nåt litet men såg såklart så mycket fint så jag köpte med mig två klänningar, två kjolar ett par shorts och ett par byxor. Planen var att ta med hem visa D så jag skulle få lite smakråd hemma. Välja ut något och senlämna tillbaka istället för att ha honom väntades i deras köer till provrummen som ibland kan vara äver 30 min.


Min plan gick inte så bra. Efter köpet frågar jag säljaren hur lång öppet tiden är.

NÄÄ de har inget öppet köp endast tillgodo och bytesrätt! WTF????

Jag blir helt paff det är ju för fan inte stor kedja och har aldrig hört om att såna inte har öppet köp. Fick inte ens lämna tillbaka på plats fast det gått 1 minut sen mitt köp :(

Mina pengaflöde är inte stort direkt så de där pengarna hade jag gärna fått tillbaka.

Här är lite som jag köpte iaf.







Blivit så mycket färg i sommar så nu vart det visst back to black


Kommentarer
bbbbbb säger:

Kjolen va naajs

2009-12-12 | 23:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback