Brazilian Wax

Publicerat: 2009-12-09 kl. 03:00:36

Jag har sedan 2 år tillbaka alltid vaxat både ben och muffen. Tycker lite smärta är total värt att få vara hårfri i några veckor.

För folk som befinner sig i New York eller har vägarna förbi kolla in sidan Lifebooker

Där har de massvis med olika skönhetsbehandligar och diverse från olika skänhetssalonger med riktigt bra erbjudanden. Förvisso så är ju New York dyrare än Svea men det finns riktigt bra deals att hitta.

Jag fick hela ben plus braziliansk vaxning för 36 dollar. You do the math ;) Sen är det ganska viktigt att dricksa när man får en service av nån så man får ju lägga till några extra dollar beroende på vad man gjort och hur lång tid det tagit men helt klart värt det.

Testade ett nytt sorts vax också. Chocholate wax. Gjorde inte alls lika ont. Var som att huden inte följde med på samma sätt som vi vanligt vax. Plus att jag inte alls var lika irriterad i huden som jag brukar.






Get off your asses now and go get smooth girls!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback