Ace the dog

Publicerat: 2009-12-22 kl. 05:06:50

Vilket jävla monster.  En best är han. D frågade mig flera gånger, Are you sure you gonna be able to handle him?

Han är inte alls så stark att det är jobbigt att gå ut med honom. Inte ens i närheten. Men han draaaaaaaaar och draaaaaar. Visserligen har bara paret innan haft honom i några veckor och han är bara 8 månader gammal men ändå. Någon hyfs borde han ha lärt sig.

Vi ska ha honom för att Ds kompis hyresvärd inte tillät hundar i huset, de har skaffat ny lägenhet men får inte flytta in förens om 6 månader så de behövde någon som tog hand om honom.

Tur att det är en Bulldog för jag kommer som tur är inte bli kär i detta monster haha. Vill ha lilla Jersey som vi tittade på när vi var på ett shelter!

Ace






Kommentarer
Astrid säger:



Visst är han ful men sõt ändã och han behõver massa med kärlek ;)

2009-12-22 | 09:10:12
Belle säger:

Hahaha jag gillar hur bulldogs ser ut, det är så fula att man tycker synd om dem, men en hund är ju alltid en hund och jag skulle hellre ha en bulldog än ingen hund alls, så I'm jealous hahah.

2009-12-23 | 07:11:39
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback