What's up party people?

Publicerat: 2009-04-14 kl. 20:03:07

Vad har jag gjort egentligen?

Tänk, tänk, tänk.

Pluggat min förbannade spanska och nu när muntligt prov nr 2 är över med betyget G- så är en enorm tyngd borta från mina axlar. Är bara glad att jag inte fick IG.

Däremot är engelska kursen kul och jag ser fram emot tyskan och marknadsföringen som börjar 25:e Maj.

Igår var jag på Wet Willies. Ligger på Ocean Drive. Övervåningen har en bra utsikt över stranden och havet och det är alltid packat under dagtid. Väldigt laidback ställe där man kan glida runt i bikini. Drack goda men jävligt starka typ Slush puppies. Och de hade sjukt goda Nachos. Mmm...för mkt av det goda. Därefter vart det Hed Kandi Lounge. Och sist BED. Är riktigt konstigt att jag träffar på så många människor som jag träffat på andra ställen i USA. De poppar upp överallt.
Som Nicoles ex jag träffade i LA träffade jag på BED. Briane jag träffade i NY såg jag på Hed Kandi. Lite mysko när USA ändå är så stort.

Iaf, nu när spanskan är avklarad denna vecka så ska jag börja skriva mitt speech till engelskan. Och ikväll blir det kanske Delano med min brasilianska granne och hans kompisarf rån Ft. Lauderdale.

Anneli har bestämt sig för att dra tillbaka till Sverige.. Åker imorgon en vecka till sin kompis i Orlando först sen hem. Lyckades hitta en extremt billig flygbiljett till henne.

So looong babes.

Aaa just ja, jag drar till NY 30e April.

Ciao Ciao



Kommentarer
haTed säger:

Måste säga du har fått en sjukt fin design :) gillar verkligen de rosa husen som kommer upp från högermenyn samt typsnittet till headern!



Ett tag sedan jag var i usa senast nu, låter som du you're having a good time som sig bör. Keep up the good blogin' ;)

2009-04-14 | 22:02:51
URL: http://tedblu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback