Weed

Publicerat: 2009-04-15 kl. 00:44:11

Tror inte jag har vart ute en enda gång utan att ha känt lukten av gräs inne på klubben. Var och varannan timme känner med den där söta doften och folk som sitter o puffar haha. Visst, man kan åka dit för innehav av gräs här precis som i Svea men skulle man röka på inne på  en klubb i Sverige så skulle ju personen åka ut rättf fort. Det är tom egentligen rökförbud på många ställen men ingen bryr sig eller så ger de bara vakten lite cash så är det lugnt.

It's all about the money! Obviously.

O just ja, anledningen till att jag skulle skriva om weed var för att det precis doftade i hela min korridor. Som sagt, folk skäms inte!




Imorgon när Marisa kommer så ska vi snabbare än snabbast bege oss till Nikki Beach. Inte varit där ännu detta år.
Och på fredag så var hon bjuden till Scott Storch i hans hem på Star Island. Om ni inte vet vem han är eller vad Star Island är så får ni kolla upp det för jag suger på att länka. Vet inte alls hur man gör. Hoppas att det blir en schysst fest utan för mkt folk som drar linor helt ärligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback