Jaha, inte mkt intressant!

Publicerat: 2009-04-18 kl. 05:23:23

Så, kl är 23.10. Jag sitter i Mr Brazils lght. Igen.
Igår fick jag lite plugg hjälp av honom. Bra där. Snygg, internet OCH Spanska hjälp.

Jag hade egentligen i tanken ikväll att gå och sätta mig i en bar själv så  man hittar  lite nya människor men snubben kom och knacka på min dörr och jag visste inte vad jag skulle säga när han frågade om jag skulle gå ut själv.
Så nu är det Absolut Citron med apelsinjuice i hans lght.

Imorn kommer D ner från NY. Så då blir det inte mkt för mig att gå ut heller. MEN, på lördags så ska Eliza ut. Ett gäng som ska till Delanos. Ja vid det här laget börjar jag bli lite trött på Delanos.




Jag och Tommy, killen som promotar Sushi middagarna på onsdagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback