Saying byebye

Publicerat: 2009-04-06 kl. 15:56:25

Idag om 5 timmar så åker lilla Sofia hem till Svea igen. Lämnar mig aaalldeles ensam här i hemska, tråkiga, kalla, o trista Florida. How will I manage with out her???  Iaf att plugga Spanska utan henne, hon var en bra hjälp.

Jag drar ner till South Beach, Miami nån vecka tror jag innan det blir NY. Aaa verkar som att jag har bestämt mig. 99% iaf :)

Mimmi har gjort en snygg bloggdesign åt mig men tyvärr så får jag ine upp den i mitt Firefox fönster, Buuhuu. Vet inte hur det är för er men den e skitsnygg iaf.

Igår skulle jag färga utväxten i mitt hår. Hittade en skitsnygg röd färg. Den var verkligen RÖD. Men icke. Mitt hår blev brunt. Sååå irriterad just nu.

Aja, lite sol på det och utgång med Annelie ikväll så ska nog få mig att le igen. Kanske lite plugg först. Denna veckas engelska uppgift är att skriva ett 5-7 minuter långt tal, 5-7 minuter!!! Det är fan lång tid. Är inte nervös eller så över att prata men VAAAD  ska jag prata om??

Spanskan vill jag inte ens tänka på.

Tack o hej!

Kommentarer
kajsa säger:

skitfin design!! mimmi kan gärna få hjälpa mig med :) (A)

2009-04-07 | 22:50:35
URL: http://kajsataskinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback