Orka med Sverige..

Publicerat: 2009-04-12 kl. 09:40:28

Jaaa, visst, jag vet! Sverige är bra på många sätt!  Men som alla andra länder så finns det självklart en del som är dåligt. Vill inte ens berätta varför jag inte gillar Sverige för att folk alltid tar illa upp och ska gå in i en diskussion. Är inte intresserad av att jämföra olika världsdelar eller stadsdelar. Jag säger bara att i allmänhet så trivs jag så mycket bättre i USA. That's it, punkt slut!

Iaf ikväll vart det klubb SET. Nedervåningen house musik och övervåningen r'n'b och lame hiphop. Grym lokal. Bra personal.
Gästerna och musiken är det jag inte pallar med, måste väl finnas något ställe som spelar bra house musik utan att alla människor står och kollar snett på en??

Anneli var på G ikväll och försvann hyfsat fort ner till house golvet. Jag stannde kvar på övervåningen och självklart när jag precis var på väg att dra hem så kommer Flo Rida  till vårat bord. Humöret var så kasst att taxin hem kändes så mkt mer lockande än någon kändis.


Önksemål om fler videos skall komma upp iaf.

Pussis till er!


Kommentarer
Lona säger:

upp med humöret då bruden!

man får de mkt roligare då :)

2009-04-12 | 15:50:58
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
blz säger:

JA ORKA MED SVERIGE. jag dör.

2009-04-12 | 21:52:40
Anonym säger:

Baby!!!!! Wish i was there to be your partner in crime :D Hip hop all the way!!!! "You could have whatever you like" lol Miss your ass!

2009-04-12 | 22:09:56
Elsa säger:

wandis, jag vill komma o hälsa på dig, får jag?

2009-04-12 | 22:34:23
URL: http://bartendressa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback