I love my neighbours...

Publicerat: 2009-04-15 kl. 18:37:47

Hur kan man inte gilla dem? Jag utbredd i korridoren med benen tvärsöver alltihop och försöker dra ihop dem när folk ska gå förbi.

"Don't worry you don't have to move, I can jump over you"
"You need internet? No problem you can use mine"
"Are you doing something tonight? We're gonna go out wanna come?"
 
Och denna är ändå bäst, jag lämnade min granne Elijah ute på gatan för att jag blev indragen på en klubb av en kompis. dagen efter ringer han.

"Hey I just wanted to make sure you're alright"

Skulle någon lämna mig ute på gatan ensam så skulle jag med all säkerhet vara fett lack på den personen.

Igår var jag iaf på Delanos med Luiz. Min mage blev dock vääldigt hungrig ganska fort så jag ville gå efter bara en timme. Varpå Luiz lämnar sin kompis som kört i 40min ner från Ft.Lauderdale för att han inte vill låta mig gå själv.

Hallå svenska killar, varför är ni inte gentlemän?

Blev mumsig Sushi på Mushi Mushi (bra namn där) Sen ville jag promenera hem vilket bara tar ca 10 minuter. Men det fick jag inte. Luiz skulle propmt sätta mig i en taxi. Nästan så att jag blev irriterad för jag ville verkligen promenera.





Mr Brazil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback