I have a crew of construction workers outside my window!!!!!!!!!!!!!

Publicerat: 2009-04-08 kl. 17:29:35

Neeeej jag har inte fått nån sömn. Fula cubaner som bygger utanför fönstret och min säng låter som jag vet inte vad varje gång jag vänder på mig.

Min säng ja, ja min säng befinner sig i South Beach. I lghten jag tillslut bestämde mig för att ta. Inget NY än så länge alltså. Ville inte förlora depositionen på 4500 så jag blev kvar.

Så trots att jag hade svårt att sova i natt så ska jag spela in en liten film till er så ni får se min lght. Min 18kvm stora lght ;) Plus vart havet finns. The best part.

Anneli som jag träffade i Åre bor hos mig tis-lör. Sen på lördag så får jag finbesök från NY av D i två dagar.

Är inte alls sugen på fest av nån anledning och det är värt att höja på ögonbrynen för. Kanske gå ut o skaka min vänstra skinka i afton efter vår gratis sushi middag på Kung Fu Sushi ikväll. Gillar det där faktumet med promoters. Gratis är gott (oftast).


Kommentarer
Anonym säger:

fula cubaner oxå =) kramen bylund

2009-04-09 | 15:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback