I brist på annat...

Publicerat: 2009-04-18 kl. 21:54:48

så lägger jag upp lite fler filmer, ena från Mansion i onsdags. Där måste ni notera stureplansdansen som sökt sig till USA och den andra på Luis där han visar upp sin hyfsat snygga kropp. Där har vi ytterligare en notering ni ska lägga märke till. Jag visslar och han tittar upp som en liten hund ;)

Tyvärr så har ju han fått tag i addressen till mig blogg och tvingar mig att överätta det jag skriver när han ser sitt namn nämnas.






Såg fullt av svenska killar ute i onsdags. Man kan se dem på flera hundra meters håll. Backslick, chinos, skjorta och skandinaviskt utseende förstås. Eliza som älskar svenska killar drog med mig till några st för att hon ville att jag skulle hälsa. Behövde inte prata med dem för att förstå var de kom ifrån. På vägen hem så gå en kille ensam i sina chinos på gatan. Eliza pratar med honom men han vägrar ens att prata engelska. Utan pratar istället med mig på svenska om hur dumma alla Amerikaner är. Varför resa till USA flera gånger om man tycker befolkningen är så dum och man går och irriterar sig på dem??? Jag håller med om att en del är ignoranta och inte kan mycket om Europa men det betyder inte att de är ointelligenta! Stanna hemma i Svea isf.

Kommentarer
vilja säger:

Godmorgon! Hoppas du får en skön start på veckan ^^

2009-04-20 | 08:52:43
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Vilja säger:

Svar: Tack tack! (:

2009-04-20 | 18:44:08
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback