Dvärgar eller kortväxta?

Publicerat: 2009-04-25 kl. 19:36:54

Blir en dvärg sur om man säger dvärg? Det är bara något jag hört att de skulle bli det. Att de föredrar kortväxt eller liknande. Aja, det finns iaf massor av kortväxta personer i personalen på Klubb Louis at Ganservoort Hotel.

De dansar tom med på bardisken.



Sharon kom hem till mig en snabbis innan vi gick ut.
Äckliga Bacardi Silvers drack vi. Hennes vattenmelon var snäppet mindre äckligt söt än min jordgubb.
Wheat Thins är menat att vara nyttigare alternativ till kakor och chips. Goda men inte mycket nyttigare!



Så vi gick till Dream som jag egentligen skulle testat i onsdags. USCH!!!  USCH USCH USCH!!!
Musiken var kass, konstiga vakter, och jag tror nog att alla där inne precis fyllt 21.
Sharon stannade medans jag gick till Louis och mötte Tommy. Där var det så packat så att jag gick hem, drog av mig partyblåsan o satte på mig flipflopsen istället och gick till Miami Inks Love Hate bar som bara ligger 300 meter bort. Ville möta lite nya människor men det gick sådär när jag möter Elijah utanför. Piss också. Kvällen slutade med att han skulle försöka ha en intellektuell diskussion och "försöka förstå sig på mig" ORKA!



Om några dagar lämnar jag detta ställe.


Kommentarer
Belle säger:

Ahhh inget att skoja om alltsa, han ar rikgit het!

Jag kolalde igenom din blogg lite snabbt, ar du i Miami? Det verkar sa =)

Ha en bra dag!

2009-04-29 | 02:32:25
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/
Belle säger:

Ahh kul! Vad gör du här om jag får fråga? =)

2009-05-01 | 08:49:55
URL: http://throughisaseyes.blogg.se/
Anonym säger:

Syrran!

Sitter hos Pappa & Astrid och surfar...fredagkväll men bellan e föööör trööööött efter en helveckas full aktivitet. Skulle visst kallas semester denna vistelse i Svedala, men det är jag visst inte så bra på...

Nu har jag läst varje inlägg fr April... din lägenhet som du hade i Miami...speciell, so to say. Den är ju as liten, MEN Stranden är riktigit- RIKTIGT tätt inpå- Why o why would you leave it?? Din hunk på filmen var ju frääääsch!

Vissla lite mer o se vad du kan få honom att göra...!

I över morgon drar jag ner till Italien över sommaren... Via estland och rom först.. SUCK!

Pröva ta en billig biljett o hälsa på om du kan..

Saknar dig din lilla gnu!

LOTS OF LOVE till min förlorade hälft!

//Isabel

2009-05-02 | 00:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback